- szerkesztés alatt -

Vegetáriánus receptek

Vegetáriánus receptek

2008. augusztus 08. - Antibaby

Első Magyar Potluck

Megmondom őszintén, én még sosem hallottam ezt a kifejezést (potluck), amíg nem kaptam egy kedves fiatalembertől invitációt az Első Magyar Potluck-ra. A meghívóban szerepelnek a "közösségépítő" és "hagyományteremtő" szavak, amelyek alapján úgy döntöttem - a meghívó féllel való egyeztetés után - , a fő információkat a blogban is közzéteszem.
A potluck lényege, hogy a résztvevők megosztják egymással az otthon készített főtt vagy nyers vegán étkeinket és recepetjeiket. Először recepteket hallgatnak étvágygerjesztőnek, utána pedig elfogyasztják az ételeket. A további programlehetőségek keltették fel az érdeklődésemet, amelyeket a társaság választhat meg magának, úgymint: Margitszigeti piknik, filmnézés, meditáció, stb.
Én ugyan nagyon valószínű, hogy nem veszek részt, de ha valaki szívesen menne, annak kedvéért leírom, mikor és hova:
Az időpont: az első és a második potluck augusztus 9-én és szeptember 13-án, két szombaton lesz 14:00-17:00 óráig. 
A helyszín: a Világközepe Szabadszellemű Selfness Központ (Budapest,  XIII. kerület, Katona József utca 39., a Margit-hídnál)
A szervező kéri, hogy az ételek készítésekor csak növényi alapanyagokat használjatok, és vigyétek magatokkal a receptet is.

süti beállítások módosítása