- szerkesztés alatt -

Vegetáriánus receptek

Vegetáriánus receptek

Gorilla Vega Büfé

2011. augusztus 05. - Antibaby

Meglátogattam a júniusban nyitott Gorilla Vega Büfét. Sokat hallottam már róla, és nálam sem áll meg a híre, adom tovább.

Ez egy pici hely, nagy lelkesedéssel. Egy fiatal pár keltette életre, sok-sok munkával. Előnye, hogy remek helyen van, a Paulay Ede u. Erzsébet téri végénél, így tényleg sokaknak útba esik és találkozási pontnak is alkalmas. Szintén előnye, hogy csupa vega kaját árulnak, ráadásul az alapanyagok nagy része vegán, úgyhogy aki még tojást, tejet, sajtot sem eszik, az is kettőnél több étel közül választhat (vegánok tudják, milyen ritkaság ez). Van még az előnyökből: akkora hamburgert adnak, és olyan nagy adag sült krumplit, hogy szerintem a nagyobb étkűek sem maradnak éhen. Igazi, kétkezes hamburgerek, épp csak annyi a különbség, hogy hús helyett valami más van bennük. Én a már sokaktól hallott babburgert kóstoltam meg, kimondottan finom és jó minőségű volt. (A burger menü ára, burgonyával, szendviccsel, üdítővel 900 Ft körül mozog.) A kínálatban található még napi menü, azaz leves+főétel, valamint olyan gyors ételek, mint hot-dog (igen, vega) és saláta. Inni lehet kólát, mert anélkül nem büfé a büfé, de kaphatók turmixok és különböző házi limonádék is.
Azt nem állítom, hogy a Gorilla akár gasztronómiailag, akár más téren vetekszik a kedvenc éttermeimmel, de nem is ez a célja. A maga kategóriájában viszont kimondottan jónak tűnik. Remek helyen nyitották, megfizethető, és jó minőségű alapanyagokból dolgoznak. Nem utolsó sorban pedig kedves a személyzet.

süti beállítások módosítása