- szerkesztés alatt -

Vegetáriánus receptek

Vegetáriánus receptek

2005. május 01. - Antibaby

Munka ünnepe van, és szép napsütéses idő, nehogy már a konyhában töltsük az egész napot. Ráadásul tele van a hűtő a héten főzöttek alapanyagainak maradékával, amik túl finomak ahhoz, hogy hagyjuk őket megromlani.
A következőt csináltam:
A cukkinit felkarikáztam, és a karikákat felnegyedeltem (60 dkg). A karfiolt (8 dkg) és a brokkolit (9 dkg) apró virágokra szedtem, és forró vízzel leöntöttem, majd leszűrtem. 3 db nagy paradicsomot apróra daraboltam. 250 g tejfölt elkevertem 1 tojás sárgájával, sóval és fehér borssal. Egy tűzálló tálat margarinnal kikentem, a zöldségeket beleöntöttem, és a tejfölös mártással meglocsoltam. Előmelegített sütőben kb. 220 fokon 20-25 percig sütöttem. Ez lett belőle:

süti beállítások módosítása